*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دریافت همه برنامه های نوروزی رادیو و تلویزیون با نرم افزار سیمای نوروزی

مخصوص گوشی های اندرویدی

دانلود نرم افزار سیمای نوروزی برای دریافت برنامه های رادیو و تلویزیون

تعطیلات نوروزی تمامی شبکه های تلویزیون و رادیو برنامه های مختلف و متنوعی را برای بینندگان تهیه می کنند که همه آن ها از میان بهترین برنامه های آماده شده انتخاب شده اند.

بسیاری هستند که قصد سفر کردن ندارند و اوقات خود را در خانه می گذرانند و بیشتر دوست دارند مقابل تلویزیون باشند و برنامه های مختلف سیما را تماشا کنند. آن هایی هم که در سفر هستند می توانند از برنامه های متنوع رادیو لذت ببرند.
.
مهم ترین مشکلی که اینجا به سراغ شما خواهد آمد اطلاع نداشتن از برنامه هایی است که در شبکه ها مختلف از شبکه های اصلی تا شبکه های محلی و دیجیتالی پخش می شود اما این نرم افزار مشکل شما را کاملا حل خواهد کرد.

نرم افزار سیمای نوروزی که برای تلفن های آندروید آماده شده است جدول پخش تمامی برنامه های نوروزی تلویزیون و رادیو را نشان میدهد. این برنامه تنها به شبکه های اصلی یک تا پنج محدود نمی شود و تمام شبکه های حوزه دیجیتال را پوشش می دهد.
.
نکته بسیار جالب دیگر در مورد این نرم افزار آن است که شما می توانید با اتصال به اینترنت و بدون آنکه برنامه خاصی داشته باشید شبکه های مختلف را به صورت اینترنتی و آنلاین مشاهده کنید.

دانلود

حجم: 679 کیلوبایت

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب